Voor het opzeggen van uw warmtelevering, volgt u deze stappen:

  1. Vul het Verhuisformulier hieronder in.
  2. Onze klantenservice verwerkt uw gegevens binnen 2 weken vanaf de einddatum van de huur/koopovereenkomst.
  3. Onze klantenservice stuurt u een bevestiging van de verhuizing.
  4. Betaal de eindfactuur (of alle openstaande facturen als u een vast maandbedrag zonder voorschotten betaalt) om de warmtelevering te beëindigen. Deze ontvangt u binnen 6 weken nadat de verhuizing is verwerkt.


Tip: Vul het formulier samen met de nieuwe of vertrekkende bewoner in. Onze klantenservice kan dan alle informatie over de verhuizing in een keer verwerken. De verwerking kan langer duren als dit niet gebeurt, omdat wij dan contact opnemen met de nieuwe/vertrekkende bewoner of de verhuurder.

Heeft u hulp nodig bij het invullen van het verhuisformulier? U kunt altijd bellen naar de klantenservice van Energiek via 085 – 401 50 65.
Wilt u zich aanmelden voor de warmtelevering? Klik dan hier.