Contact

 

Energiek staat u graag te woord via het klantcontactcentrum van InWarmte. U kunt altijd een vraag stellen door te mailen. Tijdens kantooruren zijn we ook telefonisch bereikbaar.

Telefoon: 085 – 401 50 65

E-mail: vragen@inwarmte.nl

 

Download de app voor het InWarmte klantenportaal

 

 

Storing?

Een storing komt altijd op een ongelegen moment. Kijk eerst op onze storingspagina of wij onderhoud aan het uitvoeren zijn aan uw installatie of al bezig zijn met het oplossen van de storing. Staat er niks online? Wij willen uw storing dan ook graag zo snel mogelijk verhelpen. Bel 085 – 401 50 65 (lokaal tarief) en geef aan dat het om een storing gaat. Voor storingen zijn wij 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Kleine en overige storingen kunt u het best melden door te mailen naar vragen@inwarmte.nl.

Let op: 

  • Tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00) zal onze klantenservice de storing samen met jou beoordelen. Als het nodig is geven we onze onderhoudspartij de opdracht om de storing te verhelpen.
  • Buiten kantooruren worden meldingen aangenomen door onze storingsdienst. Als uw storing niet urgent is, neemt onze storingsdienst de melding aan en zal onze klantenservice de eerstvolgende werkdag contact met u opnemen.

 

Aanmelden of afmelden?

De aanmelding voor onze warmtelevering kunt u doorgeven via de aanmeldpagina.

Gaat u verhuizen? De afmelding voor onze warmtelevering kunt u doorgeven via de verhuispagina.

 

Andere vragen?

Voor overige vragen of opmerkingen kunt u mailen naar vragen@inwarmte.nl.

Ons postadres is: 2e Daalsedijk 6a, 3551EJ Utrecht.

 

         stuur ons direct een e-mail