Calamiteiten en storingen

 Op dit moment zijn er geen leveringsonderbrekingen bekend

2024

Soort storing Datum Tijd en duur storing Welke verbruikers zijn
hierdoor getroffen?
Status
Gepland onderhoud collectief energiesysteem Wo 28 augustus 2024 Van ca. 06:00 – 19:30 Heel het project Gepland onderhoud
Leveringsonderbreking warm tapwater Wo 10 januari 2024 Van ca. 09:00 – 15:30 Deel van Transvaal
Aansluitingen op TR Zuid
ca. 200 aansluitingen
Verholpen
Leveringsonderbreking warm tapwater Do 31 mei tot vrij 1 juni 2024 Van ca. 11:00 – 10:30 Deel van Transvaal
Aansluitingen op TR Zuid
ca. 200 aansluitingen
Verholpen

 

Een overzicht van alle historische storingsmeldingen vindt u terug op www.inwarmte.nl/storingen.

 

Helaas kan er natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor er zich een storing voordoet. Heeft u een probleem? Op deze pagina leest u hoe wij uw vraag het best kunnen beantwoorden.

 

Wat moet u doen bij calamiteiten, storingen of vragen?

Storingen met spoed

Voor urgente storingen en calamiteiten kunt u direct bellen naar

085 – 401 50 65 (project kiezen, dan keuze 1)

Heeft uw storing geen spoed?

Kleine en niet-urgente storingen kunt u het best melden door te mailen naar

vragen@inwarmte.nl

Vermeld de volgende informatie in uw bericht:

  • naam
  • adres
  • telefoonnummer
  • storing

Uw storing wordt geregistreerd en onze onderhoudspartij neemt zo snel mogelijk contact op.

Algemene vragen

Stuur bij voorkeur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl.

Verantwoordelijkheid Energiek

Energiek levert bij Het Zamen en bij Transvaal de warmte, koude en de verwarming voor uw warm tapwater in uw woning via de afleverset. Heeft een storing, klacht of vraag betrekking op andere installatie-onderdelen in uw woning dan valt dit buiten onze verantwoordelijkheid en kunnen we dit niet voor u oplossen of beantwoorden. In dit geval dient u de instructies op te volgen die u van uw verhuurder/verkoper hebt gekregen. U kunt ook de verstrekte handleiding of website raadplegen en/of bijvoorbeeld contact opnemen met uw eigen installateur of met de dienstverlener/installateur van uw verhuurder.

Bij Tuvista is Energiek verantwoordelijk voor de warmtepomp en de thermostaat in de woningen. Hiermee wordt de warmte, koude en de verwarming voor uw warm tapwater in de woning geleverd. Heeft een storing, klacht of vraag betrekking op andere installatie-onderdelen in uw woning dan valt dit buiten onze verantwoordelijkheid en kunnen we dit niet voor u oplossen of beantwoorden. In dit geval dient u de instructies op te volgen die u van uw verhuurder/verkoper hebt gekregen. U kunt ook de verstrekte handleiding of website raadplegen en/of bijvoorbeeld contact opnemen met uw eigen installateur of met de dienstverlener/installateur van uw verhuurder.

Meer informatie over het energiesysteem en de handleidingen?

naar handleidingen