Calamiteiten en storingen

 Op dit moment zijn er geen storingen bekend.

2023

Soort storing Datum Tijd en duur storing Welke verbruikers zijn
hierdoor getroffen?
Status
Leveringsonderbreking warm tapwater
a.g.v. gepland onderhoud begin oktober
Vr 13
oktober
Van ca. 15:00 – 16:00 Deel van Transvaal
Aansluitingen op TR Zuid
ca. 200 aansluitingen
Verholpen
Leveringsonderbreking warm tapwater
a.g.v. gepland onderhoud eind september
Di 10
oktober
Van ca. 12:00 – 13:00 Deel van Transvaal
Aansluitingen TR Noord
ca. 405 aansluitingen
Verholpen
Gepland onderhoud Ma 2, di 3 en
wo 4 oktober
Van ca. 09:00 – 17:00 Deel van Transvaal
Aansluitingen op TR Zuid
ca. 200 aansluitingen
Gepland onderhoud
Gepland onderhoud Di 26, wo 27 en
do 28 september
Van ca. 09:00 – 17:00 Deel van Transvaal
Aansluitingen TR Noord
ca. 405 aansluitingen
Gepland onderhoud
Gepland onderhoud Ma 18, di 19 en
wo 20 september
Van ca. 09:00 – 17:00 Aansluitingen Tuvista
ca. 75 aansluitingen
Gepland onderhoud
Leveringsonderbreking warm tapwater Ma 28 augustus Van ca. 18:00 – 22:00
(4 uur)
Deel van Transvaal
Aansluitingen op TR Zuid
ca. 200 aansluitingen
Verholpen
Leveringsonderbreking warm tapwater Di 18 juli Van ca. 04:00 – 09:00
(5 uur)
Deel van Transvaal
Aansluitingen op TR Zuid
ca. 200 aansluitingen
Verholpen
Leveringsonderbreking warmte en warm tapwater Di 2 mei Van ca. 19:30 – 22:00
(2,5 uur)
Deel van Transvaal
Aansluitingen TR Noord
ca. 405 aansluitingen
Verholpen
Leveringsonderbreking bronwarmte Ma 24 april Van ca. 13:00 – 17:00
(4 uur)
Aansluitingen Tuvista
ca. 75 aansluitingen
Verholpen
Leveringsonderbreking warm tapwater Wo 5 april Van ca. 15:00 – 20:30
(5,5 uur)
Aansluitingen Transvaal
ca. 600 aansluitingen
Verholpen
Gepland onderhoud Do 16 maart Hele dag Aansluitingen Tuvista
ca. 75 aansluitingen
Gepland onderhoud
Leveringsonderbreking bronwarmte Zo 5 – Ma 6 februari Van ca. 08:00 (5 feb) – 18:00 (6 feb)
(34 uur)
Aansluitingen Tuvista
ca. 75 aansluitingen
Verholpen
Leveringsonderbreking warm tapwater Zo 22 – Ma 23 januari Van ca. 07:00 (22 jan) – 11:00 (23 jan)
(28 uur)
Deel van Transvaal
Aansluitingen op TR Zuid
ca. 200 aansluitingen
Verholpen

 

Een overzicht van alle historische storingsmeldingen vindt u terug op www.inwarmte.nl/storingen.

 

Helaas kan er natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor er zich een storing voordoet. Heeft u een probleem? Op deze pagina leest u hoe wij uw vraag het best kunnen beantwoorden.

 

Wat moet u doen bij calamiteiten, storingen of vragen?

Storingen met spoed

Voor urgente storingen en calamiteiten kunt u direct bellen naar

085 – 401 50 65 (project kiezen, dan keuze 1)

Heeft uw storing geen spoed?

Kleine en niet-urgente storingen kunt u het best melden door te mailen naar

vragen@inwarmte.nl

Vermeld de volgende informatie in uw bericht:

  • naam
  • adres
  • telefoonnummer
  • storing

Uw storing wordt geregistreerd en onze onderhoudspartij neemt zo snel mogelijk contact op.

Algemene vragen

Stuur bij voorkeur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl.

Verantwoordelijkheid Energiek

Energiek levert bij Het Zamen en bij Transvaal de warmte, koude en de verwarming voor uw warm tapwater in uw woning via de afleverset. Heeft een storing, klacht of vraag betrekking op andere installatie-onderdelen in uw woning dan valt dit buiten onze verantwoordelijkheid en kunnen we dit niet voor u oplossen of beantwoorden. In dit geval dient u de instructies op te volgen die u van uw verhuurder/verkoper hebt gekregen. U kunt ook de verstrekte handleiding of website raadplegen en/of bijvoorbeeld contact opnemen met uw eigen installateur of met de dienstverlener/installateur van uw verhuurder.

Bij Tuvista is Energiek verantwoordelijk voor de warmtepomp en de thermostaat in de woningen. Hiermee wordt de warmte, koude en de verwarming voor uw warm tapwater in de woning geleverd. Heeft een storing, klacht of vraag betrekking op andere installatie-onderdelen in uw woning dan valt dit buiten onze verantwoordelijkheid en kunnen we dit niet voor u oplossen of beantwoorden. In dit geval dient u de instructies op te volgen die u van uw verhuurder/verkoper hebt gekregen. U kunt ook de verstrekte handleiding of website raadplegen en/of bijvoorbeeld contact opnemen met uw eigen installateur of met de dienstverlener/installateur van uw verhuurder.

Meer informatie over het energiesysteem en de handleidingen?

naar handleidingen